<3333333333333

Hallå där! :)
Är hemma hos pappsen nu! hohoh, nu har jag internet här :D happyface! hihiii
Dagen har varit braa. skolan var riktigt okej! Började med svenska. vi argumenterade om invandring och om abort.
Sen vare NO sexualkunskap, vi diskuterade någon berättelse, sen fick vi känna på kondomer, lol hahah xD
Efter Non hade vi So, och det betyder prov:O gick väl helt okej, missade en fråga som jag inte fattade, och när jag fick reda på vad han menade så var den ju super enkel. :O
Sen idrott :D spinning vare, shiiiiiiiiit vad jobbigt det var, man riktigt svettades. Vi var typ helt jävla döda efter. Sen engelska sista, gjorde några tester, lektionen gick hur fort som helst.

Sen hem, och nu är ja hos pappa då. Blir väl att nöra här framför datan^^ finns inte så mycket annat att göra här-.-
Eller kanske ska köra lite yoga eller pilates, har ju fyra sådna dvd:er :D

  ääääääääääääälskar mina baabes <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0