Prao i morgon

Imorgon är det dags för prao. Ska vara på dagis^^haha på bergsgården. Öhm, asså det fanns inte så jätte mycket kvar att välja på, jag visste absolut inte vart jag ville praoa så det fick bli det. Men ja det kanske blir kul, vi får se:)

Igår var jag med Erika:) Hon kom hit till mig först:) gjorde inte så mkt, pratade och så. sen gick vi in till byn. Hyrde film och köpte chips och cola^^ hihihi, sen var vi väl kvar där en stund innan vi gick hem till Erika i bångbro haha, jag kom på att jag har världens bästa minne typ. och att jag var mycket smartare än Erika och Mergime när vi var små, fast nu är ja inge speciellt smart längre^^. Sen fick vi skjuts av Morgan hem till Erika :D När vi kom dit  så spelade vi lite guitar hero, hahhahahah jag suger så jävla mycket^^ aah, sen blev det att kolla på film, rysare, the strengers, asså den var lite läskig i bland. Eller ah jag var ganska rädd ett tag där^^ hihi.. Men ah filmen var sådär, asså den var konstig, hade liksom ingen bra sammanhållning. Men ja den dög. hihi. Sen blev det massa prat:D vi somnade vid ungefär klockan 4. Hahaha och Erika pratar skit mycket i sömnen ^^ ja typ dog xD Sen vaknade vi vid halv ett. Eller Marion väckte mig med ett sms vid tolv, men sen somnade jag om och vaknade igen en halvtimme senare. Sen blev det frukost:) och så spelade vi guitar hero, suger fortfarande lika mkt^^ aah sen åt vi sen åkte ja hem.

Har bara blivit att slappa hela kvällen^^ hihi, efter praoen går ja upp till skolan och väntar på Marion så är ja med henne resten av dagen.:D <3

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0