You give reason to paarty

det är så fruktansvärt skönt att ha alla prov över! vilken lättnad, nu behöver jag inte känna ett tvång att jag måste plugga, eller jag har ju brödtidningen men om jag skriver lite på den varje dag så blir det kanon.

Idag pratade jag med Merre i telefon <3 kul att prata med dig gumman:) Vi snackade om allt som vanligt:D Skulle velat prata längre men kan inte göra slut på alla pengar på mobilen:P hihi... Iaf så har jag bara suttit vid datorn resten av kvällen, riktigt myys faktist.
Men är skit sugen på att festa:O haha, rätt normal jah är då^^

PUSSSSSSSSSSSSS<3

ja å Merre för väääääääääääääldigt längesedan, typ Juni 2007 <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0