Blekt håret

Har precis blonderat mitt hår. behövdes för utväxten, och jag har ju ännu inte fått den rätta blonda nyansen som jag är ut efter - platina blont.
Och blev ju inte direkt ett bra resultan, uhu. Det blev helt oranget i hårbotten. Så jag kör på med silverschampoo i en kvart så får vi se hur det blir. Vet inte än hur det blev i resten av håret, måste föna det innan jag kan se resultat.
Jag ångrar mig ganska mycket att jag inte gick till frisören från först, är helt orange i hårbotteta början. Det hade ju blivit så mycket bättre. Men jag tänker aldrig.

hehe. okej dag iskolan!
Bild: gjorde en ram runt min målning sen börja jag med paper marsé *stava?*
spanska: var ute, eftersom peter va "borta"
no: kolla på film.
so: jobba med geografi. alla grupper fick datorer utom vi. damp.

sen hem, syster var här så var med henne:) Ah så har jag inte gjort något mer förutom att bleka håret.
nu ska jag tvätta ut silverschampoo:t,

så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0