Chill;)

En ganska bra dag måste jag säga:P
Började inte lika bra, eftersom jag försov mig och vaknade vid åtta. In snabbt i duschen och göra mig i ordning, sen gå iväg till skolan, kom kanske bara 3-4 minuter sent, alltid lika snabb när det verkligen behövs;)
Aja, elevensval vecka då,  och jag har kläddesign. Vi åkte till Örebro idag, och fick kolla in modet^^ så vi gick runt i affärer och så, sen när det var dags att käka, blev det lite problem, då inte alla ville äta på samma ställe:p Så vi köpte med mat och satt oss i solen vid slottet typ, myyys ;D hihi.

Sen hem igen:P Efter skolan chilla jag bara en stund, sen träffa Frida och typ snacka med henne:P Sen var jag med Erika, vi köpte glass, det var ju asvarmt:P Sen så gick vi väl bara runt, och träffade massa folk ^^ ;P
När ja skulle dra hem, träffade jag Amar och hans kompisar, så ja stannade med dom. Sen så var jag med amar då och kom hem för typ en halvtimme sen:P hihi.

Nu ska ja kolla bdb, sen soooova! puss :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0