Helg

Ja, det ska bli riktigt härligt med helg, men jag tycker att den här veckan ha gått väldigt fort, kanske beror på att vi var lediga måndags. Dagen har varit bra, började med att jag vaknade klockan 07.50 ungefär, vilket var 40 minuter innan skolan börjar. Jag som hade planerat att duscha, men det struntade jag i för hade så lite tid. Kanske tio - kvart över åtta ringde Astrid och frågade vad jag gjorde, och vi bestämde att vi skulle mötas vid församlingshemmet, för vi skulle ha orientering vid vattentornsbacken. Hade nästan tänkt att strunta i att gå på orienteringen, kände verkligen inte för att springa runt i skogen och leta efter några kontroller, och jag som inte heller brukar hitta dom där jäävla grejerna.
Vi var först ut, och det gick kanon bra, eller jaa.. Vi hittade ALLA kontroller *stolt*, dock tog det nästan 20 minuter för att hitta en av dom. Men annars gick det bra:) Efter orienteringen gick jag hem, bytte om och duschade, skönt att känna sig fräsch:) dock hann jag inte tvätta håret-.- Resten av dagen betod av slöjd, matte, engelska och mentorstid. Helt okeey :D

Efter skolan hängde jag och Frida med pappa till Ludvika för dom skulle handla. Ja var väl kul att träffa syster<3 alltid mycket att prata om. :)

Nu ska jag snart träffa Älsklingen <3:*
Först ska jag sminka mig och fixa håret. ciaaao:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0