I morgon åker vi:D

Skolan var sådär, ganska segt och jag har vart så jävla trött och osocial hela dagen typ.
Iaf hade vi bild, spanska, no och so. Vi blev klar med vårat so-arbete, fyfan vad skönt. Jag hoppas på ett g på de nu bara, det är väl det vi satsat på.

Imorgon åker vi:D:D::D<3<3 ÄNTLIGEN!!!!!!! ihi. Tar tåget vid nio i morgon till Örebro, måste vänta 2 timmar där, sen tar jag buss till Stockholm, där är framme vid halv tre. Så klockan fyra någongång ska jag träffa Marion. Ska bli skönt att få träffa dig, du är otroligt saknad <3 Sen vid fem kommer Erika och Malle med tåg till Stockholm, så möter vi dom sen går vi runt i stockholm lite och så tar vi tåget mot malmö som går vid 23 någonting. Så är vi framme i Malmö vid halv sju på torsdag morgon:)
Sjukt nice allting! Och på torsdag ska jag se Darin, ihih. 5 månader sen sist, ska bli kul att se och träffa honom, det är ju signering också. Sen så massa.
Och från fredag - söndag ska jag va hos Marion i Stockholm! :D Det kommer bli kul, kul, kul<3

hihi, nu ska jag packa lite mer, får inte glömma någonting asså! :P

PUSS<3<3 (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis <3

Har du också en stor väska?

haha jag kom fram till att mina sängkläder + kläder kommer få plats i den svarta mellan väskan xD

2009-05-19 @ 18:55:02
URL: http://juustdaance.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag mena att de inte kommer få plats

2009-05-19 @ 18:58:48
URL: http://juustdaance.blogg.se/
Postat av: Anonym

krama ihjäl marion från mig

2009-05-20 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0