Lördag

Soft lördag kan man säga. Har bara slöat framför tvn och datorn hela dagen. Riktigt skönt att ta det lugnt, brukar inte tycka det, utan jag är en sån person som vill att det ska hända något hela tiden. Men idag har jag varit riktigt slö. Ska träffa Amar sen, borde kanske börja göra mig i ordning. Och äta något kanske, det ända jag har ätit idag är ett äpple. Men asså jag är inte hungrig, och jag orkar inte göra någon mat heller, och mammi är i Ludvika, så jag skippar det.

Om två veckor befinner jag mig i Stockholm med bästa Marion :* Det känns riktigt braa:D saknar ungen :(:( <3333 Så sjukt tomt utan dig juu.. <3<3<3<33<3<3<3<3 :'(

Och om 11 dagar drar jag till maalmö, då får jag träffa Erika och Malle, som också är saaknade<3<3<3<3
Så får jag se Darin om 12 dagar<3<3 :) Ska bli kul!
Så den 20-24 maj blir sååå nniiice.
Sen 29 maj till gävle och se Darin. Då får jag träffa alla chilikottar<3<3 som jag saknat er.

Så maj blir en bra månad tror jag. Inget kan misslyckas nu!

Och jag älskar Amar så jäävla mycket<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-05-12 @ 23:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0