Malmö <3

hej, nu är jag i Stockholm hos bästa Marion :)<3
Malmö var så jääävla bäst och allt<3
Darin var bäst, han hade två uppträdande, jag fick två kramar <3 och han prata med mig:D:D
Och jag grät på why ´does it rain o´ch  den lugna breathing your love. HAHAH jag är tönt -.-
Sen så åkte vi till danmark köpte cigg och sprit ;)
vi sov på världens finaste vandrarhem typ:P hehe, och vi drack upp 1 liter vodka^^
snacka om att vi va fullaxD
haha vi tappade bort oss i malmö, haaha ja sparka ner massa cyklar.
Jag tog massa snygga egopix med erikas system kamera.
och sen kommer jag inte ihåg så mkt mer ^^

bäst vare iáf:D

nu ska ja och marion snart in på stan :D

shooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0