Måndag

Ganska tråkig dag idag kan man väl säga, eller både och:P
I skolan var det först matte, helt okej. Sen idrott, vi var ute och sprang, var med Dea, var typ as kallt, och det regna as mkt. Men kan ju säga att jag fick mig ett gott skratt där i slutet av "joggingturen". Men ska inte skriva varför, för då kommer folk tro att vi är helt störda. Hahahah. Men det kanske vi är:P
Iaf, sen no, kollade klart på love boogie, sen diskuterade vi den. Jao, sen spanska. Hade sussane eftersom Peter är avstängd från skolan nu, iaf vi hade teoretisk idrott:P Ganska tråkigt. Sen So, jobbade ganska mycket, vi ska vara klara imorgon med allt, haha lycka till säger jag bara.

Ja, när jag kom hem var syster här, så prata väl lite med henne och så. Sen la jag mig framför tv:n och somnade typ direkt, sov i typ 2 timmar:P Hahahah, så nu är jag helt seg och trött.
Händer väl inget mer idag, ska packa!
För på onsdag ska jag till Malmö, ääääntligen, som jag har längtat.

Vilket care box-inlägg  det blev asså;)

hihih PUSS<3<3
ego ego ego ego ;) HIHI ;D

Kommentarer
Postat av: deawwwwwwwwwwwwwwwwAHHA lol

vi äger.

2009-05-19 @ 00:05:05
Postat av: Frida

Asså jag pratade med dig en kvart, sen märkte jag att du sov st0rdi55arN! xD

2009-05-19 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0