Nice dag

Kan väl börja med att säga att dagen har varit bra (:
Skolan var helt okej, började med en timmes matte, och jag gillar ju matte så(: Eller gillar och gillar, det är en av dom ämnen som jag gillar mer än andra. Ja i alla fall, skulle ha haft musik andra lektionen, men Jocke var sjuk så vi fikade med Ingela istället. Sen ungsdomsmottagningen med tjejerna i klassen. Där kollade vi på någon film, pratade och så fick vi kondomer:P hihi;D
Ja sen So. Vi valde elevensval, jag valde kläddesign med Ingela. (: Det låter roligt, vi får väl se om jag får mitt första val. Hoppas!

Ja efter skolan var den konfirmation, tråååkigt!!! Vi var i kyrkan och övade inför själva konfirmationsdagen.

Sen så träffade jag min älskling (:<3 Vi var ute först, gick runt och pratade, sen gick vi hem till mig. (: alltid lika myys ;D
jao imorgon är det freedag:D yay för helg!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0