No school today

Nepp, idag struntade jag i att gå till skolan. Delviss för att jag hade ont i mina leder, sen kände jag inte för det heller.
Så idag blir det en soft dag tror jag, ska nog ner till Frida sen, hörde att hon också var hemma från skolan. Sen ska jag till banken och fixa ett nytt kort, då mitt har blivit repigt och går inte att använda. Hoppas bara jag hinner få ett nytt innan jag åker till malmö, för det behövs verkligen.

Ja som jag skrev tidigare så blekte jag mitt hår igår! Blev väl sådär. Lite bättre men jag har fortfarande kvar dom gula skiftningarna i håret, gud att det ska vara så svårt att blondera hår.
Snart ska jag köpa hårförlängning också :) Av pengarna jag kommer få i konfirmations present av mammi!
Så det blir låångt hår till sommaren! Så otroligt underbart. Köper nog clip-on, för det sliter inte lika mycket på håret, sen är det skönt ifall jag typ vill ha min naturliga längd någon dag osv. Och givetvis ska jag ha äkta hår! (:

Om ni har något/några tips på bra kvalitéts hår och bra place att köpa löshåret på så kan ni gärna skriva en kommentar!

Håller på att ändra lite här i bloggen, har ändrat texten och ska nog göra en header idag. Det är bara bilder som behövs. Och min design blir väldigt enkel, inte så stor skillnad sen tidigare.

Nu ska jag ta det lugnt, och kolla om det är något skojsigt på tv! (:

Kommentarer
Postat av: Erika

Ska du ha hår ska du handla det på thai mahal!

håret jag kommer ha i malmö är där ifrån :)

2009-05-13 @ 21:59:46
URL: http://skywaalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0