Operation dagsverke

Dagen blev bättre än vad jag hade förväntat.
Jo, somsagt så var det operation dagsverke idag. Då vi i år samlar in pengar till Afganistan genom att göra massa olika saker. Jag stog i cafeterian hela dagen, och tur så fick jag med mig Astrid och Jonna, vilket gjorde att dagen blev mycket roligare.
Det började med att vi plockade upp allt, gjorde i ordning mackor, fika bröd, kaffe, saft m.m. Dock blev vårat kaffe ganska misslyckat, men efter sådär 5 försök så blev det bra. hahah.
Ja så vi stod väl där hela dagen typ. Så gjorde vi väl lite små ärenden också, som att gå till hemkunskapen och hämta saker och även gå ner på byn och sätta upp lappar om cafeterian och så. Ja, så det var en chill dag i skolan.

Efter skolan hängde Astrid och Klara med hem till mig. Vi gjorde väl inte så mycket, var ute på studsmattan med Sockervadd, eller Stampe och Stefan som Astrid gärna ville kalla min kanin för. HAHHA xD Sen chilla vi på mitt rum. Och sen drog vi ut, gick till Hanna för att kolla hur hon bodde. Sen satt vi vid malmtorget och snacka med Anna. Ja så vi satt väl där och tog de lugnt bara, sen drog ja hem.

Nu ska jag snart till pappa. Har inte vart där på 348974290743839 år typ. hehe.  Så jag ska packa ihop lite saker och så hämtar han mig om sådär 10 minuter.

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0