Slut på helgen:(

Hej på er. (:
Idag är det söndag, och dom brukar alltid vara så himla sega.
Idag har jag inte gjort någonting alls, bara legat framför tvn. Förblir nog osminkad hela dagen tror jag, vilket är bra för huden.
Om jag inte ska göra något, för jag går aldrig ut utan smink. Men jag funderar starkt på att bleka mitt hår idag, men jag är osäker om jag vågar. Har ju typ blekt det 6 gånger på cirka två månader. Men jag har utväxt och det är fortfarande lite gult i håret, kanske ska börja köra med silverschampo igen, var ett tag sen sist. Äsch jag bleker håret en gång till, sen blir det silverschampp all the time ;) Men det sliter ju på håret de med. Men först måste jag kolla hur mycket pengar jag har på kortet. Måste beställa biljetter till sthlm. Men om jag har så mycket som jag tror så har jag 600 någonting. Men jag är osäker.

Jag är även sugen på att göra om min blogg-design, men då vill jagta nya bilder på mig som jag kan ha på min header. Men då måste jag sminka mig och sånt, och det orkar jag inte idag, så det får la bli en annan dag.

Haha inlägget blev verkligen intressant *noooot*

Puss på er iallafall! och KOMMENTERA<3

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

hahah stackars ditt hår vännen :P

fast jag är väl inte bättre själv hihih fast du är snäppet värre. Men det blir ju ett bra resultat.

Du kör väl med inpackning också?

2009-05-10 @ 15:59:18
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

sv: ja men jag vill också ha hårförlängning. :P

Fast clips så att jag kan bara ta ut dem om jag vill ha kort hår en dag och långt en annan ^^ höhö.

2009-05-11 @ 15:40:54
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0