Studiedag

Helgen har varit bra vill ja säga!;D Och skönt med studiedag idag.;D
Men att Marion har flyttat är ju hemskt, men jag har inte fattat de än, men det kommer ja lovar.

Iaf, i lördags så var dagen ganska sooft, tvättade typ alla mina kläder, sen så tog ja de lugnt. Senare på kvällen var jag med Erika. Vi var med massa folk, och så ramla ja av cykeln när Erika skjutsa mig, gjorde såå jävla ont! Så nu har jag typ skrapsår på ena benet och på låret. fyfan.
Iaf så var vi ute i Kopparberg tills klockan 00.00 typ, sen fick vi skjuts till Ställdalen, var först hos Freddie med massa folk, sen drog vi ut, åkte moppe. Så sov vi i Kim och Jimmys lägenhet. Ja och på söndagen så var vi i Ställdalen till ungefär klockan 18.00. Då vi fick skjuts in till Kopparberg.
Sen så gick vi hem till mig, gjorde oss i ordning och gick ut. Vi träffade Astrid och Jonna vid ica, så sa hej till dom och så och var med dom in på ica. Sen dela jag och Erika på en pizza vid rs.
Så gick jag hem tog en alvedon och gick ut och Träffa min baby <3 Sen följde jag med honom hem till Ali. Var där till tolv typ.

Ja och idag har jag vart med syster. Vi köpte godis, och när vi skulle gå ner till gärdet så regna det as mkt. Iaf vi hade ju köpt lösgodis, ni vet i sådna där papperspåsar, så när vi går blir påsen blöt och går sönder, så typ mer än hälften av godiset ramlar ut.. åhåhå.. snacka om damp. -.-
Så vid Frida kolla ja på film och så:)

NU ska jag göra So:n sen typ äta i think. Är inte hungrig men vet att mammi håller på med maten.
Och jag är as trött. ska fan sova ett tag sen.

Puss på er <3

Bjuder på lite bilder här ;D

Fridas bilder från grillningen med mina älsklings tjejer <3 Jag och Marion på bilde ;D

Frida och jag ;D

Jag älskar er så jälva mycket <3

Kommentarer
Postat av: marion

jag älskar dig åxå. å saknar dig.

2009-05-05 @ 18:50:41
URL: http://marionwagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0