Torsdag

Jag är så jävla trött typ hela tiden, inte kul :P
Skolan var väl okej, orkar inte skriva något om den. Sen var det konfa, as segt. Vi slutade typ halv fem idag, jag typ dog av tråkig het. Men det var sista gången, på lördag ch  söndag är själva konfirmationen. Skönt som fan(:

Efter skolan drog jag hem, sen gick jag till Erika. Vi gick typ ut direkt, sen satt vi vid ica en stund. Och nu är vi hemma hos mig, vi var så jävla trötta båda två, Och Erika har somnat i soffan nu, heheh xD  väcker kanske henne om en stund elr nått. Sen går vi väl ut igen och ba chillar ;D

Annars mår ja väl inte sådär jätte bra "/  men det tar jag inte upp här, utan det är bara mina närmaste som jag delar sådant med.

Men hoppas allt är bra med er.

Nu ska jag typ kolla lite på tv, eller nått. Sen va social när Erika vaknar ^^

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: EVELINA

<3

2009-05-28 @ 21:11:42
URL: http://evelinadenfina.blogg.se/
Postat av: deawwwwwwwwwwwwwwwwAHHA lol

du kan alltid snacka med mig :) <3

2009-05-28 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0