Trött

Gud så trött jag är hela tiden, jag orkar typ ingenting.
Jag måste städa kaninburarna, men gah jag orkar inte. Jag borde även städa upp på mitt rum litegrann.
Sen så skulle jag behöva gå till banken och kolla hur mycket pengar ja har på kortet så jag vet hur mycket jag har att röra mig med. Men det orkar jag inte heller. Känner mig slö like hell. Och igår orkade jag inte göra något heller, var inne exakt hela dagen och satt vid datorn och framför tv:n. Jag vill vara pigg ju. Men nej nej.

Det var helt okej i skolan trots att vi hade två timmar matte och två timmar so. Först matte, sen so, sen matte, sen spanska och sen so igen.

Vet inte om det händer något mer idag, jag får la se.

På fredag ska jag till doktorn också, hoppas jag får bättre hjälp denna gång så jag vet varför jag har så ont i alla leder, har haft det i ca en månad nu, och tre veckor sen jag var vid doktorn sist. Tänk om jag har reumatism eller något :O läskit.. :(

Och såå saknar jag Marion :'( <3<3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0