Yao

Vid halv två tiden idag så åkte vi til Örebro (:
Ja så vi var typ framme vid Madde vid halv tre. Blev väl först att hon öppnade presenter, sen fikade vi.
Vid fem gick vi till Danska kroen och åt mat, det blev hamburgare för mig, gott vare, men långt ifrån att jag orkade allt.
Ja dagen har väl varit, okej! Asså lite segt att umgås med släkten, men ja vad kan man förvänta sig? hihi.

Sen har jag slö tittat lite på eurovision song contest. Men grattis till Norge då. Hahaha och sverige suger som vanligt.

Om 4 dygn sitter jag på tåget mot Maaalmö ;D

Nu ska jag sova. Så skönt! puss hej

 

Jag försöker hela tiden med att bygga upp mitt självförtroende, det är på botten just nu. Liksom jag tror ingen egentligen fattar hur dåligt det är. Jag har så jävla dålig bild av mig själv så det finns inte,  ja tänker typ 24/7 på mitt utseénde, och jämför mig med andra. Ja tycker ja är så jävla tjock och ful, jag gillar inte att prata för jag hatar min röst, och sättet ja pratar på. Ja tänker hela tiden vad folk ska tycka och tänka om mig, detta leder till att jag blir blyg, jag vågar inte visa andra vem jag egentligen är, för jag gillar inte mig själv. När folk ger mig komplimanger tar jag det aldrig seriöst, och antar att dom ljuger eller säger så för att vara snälla. Jag tror på att bara man är smal och fin så har man ett bättre liv. Jag har alltid kännt mig så mycket fulare än mina vänner, och varit avundsjuka på dom. Varför ska jag vara den misslyckade.
Men seriöst, vad ska jag göra? jag måste ju acceptera att jag inte är snygg eller smal osv. men det är de jag inte kan, jag vill ju så gärna vara något bra, någon som folk tycker om. Jag vill vara nöjd över mig själv helt enkelt, men det går ju inte, inte när man ser ut som man gör.

cp.
ja är så jävla fail.


Kommentarer
Postat av: marion

du e inte tjock och ful! nästan alla jämför sig med andra, iaf jag.

tänk inte så om dig själv<3

2009-05-17 @ 12:26:22
URL: http://marionwagby.blogg.se/
Postat av: deawwwwwwwwwwwwwwwwAHHA lol



omg.

tro inte att du är ensam om att tänka så hela tiden.

mitt huvud nästintill exploderar pga att jag är så jävla utseendefixerad.

men du måste bara andas, ta det lugnt, var dig själv, försök iaf!

jag var också skitblyg förut.

men om man inte öppnar sig för människor, så får människorna aldrig lära känna en.

du är skitrolig och aslätt att prata med!

ta åt dig!

när man väl ger en människa en komplimang, så är det ej oseriöst menat! (iaf ifrån min sida.)



du är så jävla perfekt som du är anna!

<3

2009-05-19 @ 00:07:58
Postat av: Pyttipanna

Pannkaka, jag säger inte det här för att vara snäll eller nåt, det är sanningen.

Du är en underbar människa, snäll, rolig, söt jag vet inte om det hjälper att höra sånt här men ändå. Förut så typ hatade alla i min klass mig, sen när jag började gymnasiet och jag aldrig riktigt fick kontakt med någon i början så tänkte jag ba "ja ja det är väl meningen att det ska vara så, att ingen ska tycka om mig".. jag är också blyg, och gillar inte att prata inför en grupp även om det är mina kompisar, men om du vågar öppna dig för folk så om det nu skulle vara så att dom tycker du är ful (vilket jag inte tror) så kommer dom ändå se att du har en fin insida, och det är det som räknas<3

Om man bara väljer kompisar som är snygga så är det bara ytlig vänskap och inget som varar för livet och ingen som man vet till 100% att man kan lita på, men väljer man efter insidan så kan det leda till livslång vänskap.

Nästan alla tänker nån gång att man är ful, tjock, vad som helst.. nån som du tycker är jättefin kanske tänker precis som du och tycker att du är jättefin.

Du är underbar på alla sätt pa, tänk på det<3

2009-05-20 @ 15:30:15
URL: http://annapyttipanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw, kommentaren i mitten var ifrån moi , DEA

2009-05-31 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0