Såhär trött som jag är nu har jag inte varit på väldigt länge. Egentligen tänkte jag ta en dusch, men nej jag gör det imorgon i ställlet. Orkar verkligen inte nu. Men då gäller det att jag kommer upp i tid. Har gått upp kvart i åtta varje dag den här veckan. Haha, ställer klockan på sju, men jag är seg. Haha. Liksom jag tycker jag är duktig som hinner sminka mig, platta håret, sätta i löshåret, välja kläder och klä på mig, äta frukost och borsta tänderna på en halvtimme. Fatta skönt om man såg bra ut utan smink och håret var snyggt utan att behöva fixa det, då hade jag inte behövt gå upp förens typ kvart över åtta. Haha. vilket onödigt blogg-inlägg. Men ja till det jag ill ha sagt.. GODNATT! ;)

Kommentarer
Postat av: jimmy

du är söt även när du inte har sminkat dej ordentligt ju <3 puss på dej <33

2009-11-15 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0