:)

Det har varit en riktigt nice helg! :)

I fredags efter skolan gick jag och mötte Erika, och lite folk. Sen satt vi på zaras en liten stund för några skulle käka. Men jag och Erika drog nästan direkt hem till henne. Där så chilla vi ett tag. Sen upp till ica och köpa cola. haha. Så drog jag ner till Frida och Morgan en stund! Sen hem till Erika igen. Sen till rs där kim, pippi och Kimmy var. Så kom Jimmy dit också. Sen jocke. Så det blev att vara med dom hela kvällen. Hemma hos Erika och ute. Sen kollade jag, Erika, Jimmy och Kimmy på film hemma hos Erika! :) Haha, fast de blev inte att kolla så mkt på film ändå! Sen drog ja hem vid halv två typ.

Sen igår/i lördags slappa jag fram till fyra. Då drog jag till Erika, där var även Jimmy och Kimmy. Så jag va med dom hela kvällen. De va mest chill i Erikas säng.  Haha <3. Sen var jag lite emo där i slutet xD men jaja, haha man kan inte alltid vara glad;) haha. Sen sov jag hos erika.

Idag vaknade vi vid halv två, åt frukost, sen blekte jag och Erika varandras utväxter. hihi. Blev väl ganska bra. Lite orange på vissa ställen. Men det går bort med silverschampo! :) Sen åkte jag med Frida och Morgan till pappa och käka. Sen till Ställdalen med Erika, till Kim å Jimmy, där även Kimmy var. Gjorde inte så mycket, typ chillade sen kollade vi på twilight. Sen vid tio drog vi hem!

Men ah, lyckad helg iaf! <3

PÅ torsdag blir det kanske Uppsala! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0