:)

I torsdags åkte jag till Uppsala! Träffade Erika, Malle och Linda, vi gick tillsammans på en VIP-kväll på forumgallerian. Där uppträdde Darin, verkligen jätte kul! Han sjöng Runaway, Breathing your love, Karma, Viva la vida och step up. Underbart! Förstod verkligen hur mycket jag saknat honom när han kom ut där på scenen. Och med mig därifrån hade jag Darins vattenflaska. haha <3

Sen tog vi bussen till Erika, där sov vi alla fyra. Haha, vi spelade tjejsnack. Haha så himla töntiga frågor. Haha lappen till Erikas pappa, lite pinsamt ja x) Vi somnade runt fyra? Eller iaf jag och Malle, vi låg och snackade ett tag. Mest om Darinbooooi! ;) haha.

Sen på fredagen åkte vi in till uppsala, där käkade vi på kinaresturang. myys! Sen tog jag tåget hem! Kom hem till Kopparberg vid sju. Vid nio åkte jag upp till Ställdalen och där blev det mest chill. Sen hem vid halv tolv.

Idag har jag inte gjort så mycket. Var hos Erika en stund!

Nu vet jag inte vad som händer! får la se. huuuj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0