Jag saknar Darin!
Nu när jag såg honom igen, kom jag på hur mycket jag saknat honom. Och hur mycket han betyder för mig. Liksom hans musik och han har betytt så himla mycket för mig, och gör fortfarande. Ingen lycka har varit så stor som när jag sett/träffat honom. Det bästa jag vet är att se honom på scen, eller att få prata med honom. Jag är så otroligt lycklig då, och alla bekymmer glömms. Skulle bara vilja kunna uppleva alla minnen om och om igen. Jag minns så väl första gången jag kramade honom. Eller ja det var han som kramade mig. Jag hade längtar efter det sålänge och när han kom emot mig för en kram för att tacka för en present. Alltså ååh, jag minns det som igår. Känslan, det går inte att beskriva. Det var så underbart. Det då overkliga blev till verklighet. Det är inte många som förstår hur mycket Darin betyder för mig, för det går verkligen inte att beskriva med ord. Han har varit till sån stor hjälp i mitt liv. Om man själv inte är ett stort fan till någon så förstår man inte. Och det är synd, för det är så himla roligt att vara ett Darin-fan. Att det finns något som gör en så lycklig! Men ibland kan det vara jobbigt, när saknaden är stor. Han är den bästa i mina ögon. För mig finns det ingen bättre musik än hans. Det berör mig så mycket. Jag har så mycket minnen som jag tänker på när jag hör den. Och Darins röst, den är så unik! I love it. En del tror att jag är kär i Darin, och seriöst? Nej det är jag inte! Jag blir så irreterad när folk tror det. Men iaf. Det finns så mycket att tacka den människan för! Musiken, alla konserter, spelningar, och signeringar. Vännerna man fått genom honom. Och så mkt, mkt, mkt mer.

Darin-fan, då, nu och föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0