:)

Hej på er sötnosar! :)
Just nu sitter jag hemma hos Erika, hon tar hostmedicin, stackars flicka har haft hosta hela veckan.

Igår blev det som sagt Ställdalen. Egentligen skulle vi dit vid sju, men vi MISSADE tåget. HAHAHA. För vi var tvugna att göra en sak men jag kan inte säga vad. Eller jag menade, Erika glömde sina byxor. Hon envisades om att hon kunde åka utan, men jag tyckte det var så pinsamt så jag tvingade henne att gå hem och sätta på sig dom. HAHAH, här är vi seriösa på hög nivå. Så vi fick vänta i två timmar på nästa tåg. Men det gick faktist ganska fort. Vi fördrev tiden med att käka pizza och vara helt över flumm.

Väl i Ställdalen så gick vi till ett place. Påvägen dit sjöng vi massa banan-låtar. xD Jaaa vi är normala.
Sen när vi kom dit så tog vi varsinn cube. gött som fan. Sen blev det en del sådna under kvällen. Kul var det iaf! Men tiden gick snabbt som vanligt. Sen sov jag hos Jimmy!<3 somnade nästan direkt. Då var väl klockan kring 3?. Och så gick vi inte upp förens halv två typ. Var verkligen hur trött och seg som helst. Sen när vi ätit frukost gick vi till Kimmy, där var även Erika. Där chillade vi mest innan vi gick hem till Jimmy igen. Haha, rätt övertrötta jag och Erika var alltså. Haha, sen drog jag och Erika hem till henne. Sen upp på byn och köpa coola. Sen gick vi till rs där pippi och Kimmy var för Kimmy skulle käka. Så satt vi där ett tag. Sen till ica och satt där tills det stängde. Sen till rs igen. Sen när det stängde gick vi till Erika. Haha, satt i mitt löshår i pippis hår.. Hahaha skitsnyggt!
Sen skulle dom dra hem, så vi gick till zaras och köpte cola. träffade min Bff hassan! haha! Sen åkte dom hem då och jag gick till Erika och nu sitter vi här! <3

Så gårdagen var toppen, och det har vart kul idag också!;D

puss

Kommentarer
Postat av: BamBam

I got cravings för Cola just nu asså... helt crazy ^^



Saknar dig <3

2009-11-16 @ 14:59:14
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0