10 sanningar om mig!

  • 1. Jag ogillar fjortisboys, dom är bara för mycket.


  • 2. Jag börjar få bättre självförtroende.

  • 3. Jag vill lära känna nya människor.

  • 4. Jag HATAR när folk klagar på sig själva.

  • 5. Dea är min bästa kompis och med henne kan jag vara mig själv till 100 %

  • 6. Darin kommer alltid förbli min stora idol.

  • 7. Förut var jag värsta fotbolls freaket! Spelade fotboll i 6 år och var helt besatt i David Beckham

  • 8. Jag älskar att vara blond!

  • 9. Jag hatar omogna människor.

  • 10. Jag vill bo i en stad, och kommer flytta från Kopparberg så fort jag får chansen!


Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAAAAA

5. Dea är min bästa kompis och med henne kan jag vara mig själv till 100 %



Jag älskar dig så jävla mest <3

2009-10-27 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0