booring

Dålig på att uppdatera här i bloggen, men jag har inte så mycket att skriva om.
Eller egentligen så har jag en del känslor osv som jag bara vill dela med mig av, men nej. Sånt skriver jag inte ut på internet. Det är bara för mycket. Jag är ingen jävla attention-hor som vill ha uppmärksamhet. För jag hatar när folk tycker synd om mig eller så. Jag klarar mig utan uppmärksamhet. Visst blir jag ju glad när kompisar och så skriver gulliga kommentarer till mig, men that's it.

Jag gillar inte att vara ensam och jag gillar inte kvällar längre. Det är då tankarna kommer fram. Usch. Jag vill bara gå vidare. Så mycket minnen och så.

Nej nu ska vi inte deppa ihop. Det ända man kan göra är att tänka positivt! :D

Men imorgon blir det att tänka på annat! :D Blir en riktigt nice helg tror jag.

skriver kanske något imorgon. Om jag har tid och lust..

puss

Kommentarer
Postat av: Marion

<3<3<3

finns här, dt vet du!

2009-10-02 @ 08:03:53
URL: http://marionwagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0