Nostalgi

När man sitter vid systers dator hittar man alltid så snygga och nya bilder xD haha


bulgarien 07 <3

HAHAHAH xD



hihi snyggast <3


HAHAHHA xD nyår 08-09


snygg man får va xD haha party hos melin ;)


alla har vi varit små xD jag 7-8 år ;)


euuuuuuuuuw.. haha precis när jag började bleka mitt hår. helt orange, gud. liiite skillnad har det väl blivit nu? haha och jag  klagar ibland och tkr ja har lite orange i håret nu,haha ja ska sluta med det ;)


hihi fett gammal. Typ när ja gick i sjuan. haha xD


Hahah jag ÄLSKAR den här bilden ;D så jävla flumm. och kommer så väl ihåg när vi tog den;D älskar dig syster <3


omg gammal. typ från 2006 xD


haha aaaw.. så söööt! <3


HAHHAHAHHAH xD gaah kan inte sluta skratta :'D Marion -"AAAJ, du sitter på min lugg, jag måste ta ett kort" HAHAH så  jäävla kul :'D


HAHAHAH xD I örebro 2007, Marion är gyyyylen ;) haha hon satt på sig typ massa kläder xD


Hahahha, jag fick mig en rolig stund;)

nu ska jag sova! puss<333333333333

Kommentarer
Postat av: Marion

HAHAHHHAHAHA vad fan är felet på oss? HAHAHA vi gör alltid störda saker HAHAHAHHAHAH öerbro, fyfan det var det bästa någonsin. jag trodde att jag skulle få sån sjukdom som man får av råkyckling HAHA. sen satt frida på min lugg HAHAAHAHHA hur lyckas man?! åh så ful ): hahha.

love u!

2009-10-18 @ 09:42:38
URL: http://marionwagby.blogg.se/
Postat av: FRIDAN

HAHAHAHAHA det var tider det!



Örebro var så lyckat då! <33

2009-10-18 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0