Hemma!

Kryssingen vart hur lyckad som helst!
Började med att vi tog bussen härifrån vid åtta, och sen var vi framme i Örebro typ 10. Eftersom bussen från Örebro till Stockholm inte gick förens 20 över elva så gick jag och Dea och köpte Ben&Jerry's glass! Finns fan inget godare. haha, man får ju passa på eftersom den inte säljs någonstans i Kopparberg. HAHA.  Ja, sen gick vi till Kicks för jag skulle köpa Bobby's hårspray, men ja den var slut. Så typiskt. Haha, sen väntade vi tills bussen kom, och sen bar det iväg mot Stockholm!!
Och Jag och Deababy hade kul som alltid<3 För resten av vårat umgänge sa ju inte ett ord på hela tiden. haha. Eller jo Sue förstås. Men ja sen framme i Stockholm träffade vi Marion! :) Kul att träffa älsklingen, trots att det inte blev så länge men ja.

Sen gick vi på båten, och fick vänta typ en timme innan vi fick gå till våra hytter. När vi väl kom dit gjorde vi iordning oss. Liksom platta håret, sätta i löshår, byta om och bättra på sminket. När vi var klara gick vi och åt. Gott var det. Haha.
Så gick vi till taxfreen och kikade lite. Önskade ju lite att man var äldre. Haha. Sen gick jag och Dea till våran hytt och hade det trevligt i några timmar med massa gott! Så upp till discot, och kolla på karaoken. Sedan träffade vi några killar i 20-årsåldern som jag fick cigg av. Ja, jag fest-röker. Jätte trevliga var dom, så vi snackade med dom ett tag. Dom trodde vi var typ 20, haha. Men ja, sen dansade vi med en av killarna på discot. Haha, kul, kul. Sen satt vi ner ett tag och snackade och jag blev bjuden på en cider av en annan av killarna. Så ja, sen när vi satt ute och rökte träffade vi en tjej och några killar, tjejen var vi med resten av kvällen. Så himla kul hade vi det. Så tillslut va i ett helt gäng med folk från 15- 21 årsåldern som umgicks. 
Fast sen tappade jag och Dea bort varandra nästan hela tiden, så jag gick mest runt med en tjej som heter Viktoria, sen så försvann hon också så då gick jag runt med Rikard och blev bjuden på en del. Hur snäll som helst verkligen. Sen satt jag och han ute och rökte och snackade med en gammal tant, haha. Så jäkla roligt.

Sen så vid två-tre tiden gick jag ner till hytten för att leta efter Dea, hon hade ju nyckeln till hytten. Och tur som var så var hon där. Haha, så jävla packad. Och vi båda bestämde oss för att sova. Så ungefär så slutade kvällen.

Sedan vaknade vi vid nio, gick upp, åt frukost. Sen ner till hytten och vila. Man var ju ganska seg och trött efter festandet. Haha, så blev man äl lite piggare. Men ja vi gjorde inget speciellt. Åt en sallad, sen packade vi ihop våra saker 4 minuter innan båten stannade. Haha, så lyckat! ;)
Sen av båten, och bussen mot Örebro. TOG 4 TIMMAR! Fyfan, vad segt. haha, sen stannade vi i Hummelsta för busschaffören skulle ha rast. Orka. Haha, sen väl framme i Örebro gick vi mot bussgaraget, haha jag och Dea var helt övertrötta och nästan vek oss av skratt av allting xD Sen åkte vi buss i typ 2 timmar. Sen äntligen Hemma, och då var klockan typ elva. Var så äckligt trött så somnade nästan dirr när jag kom hem.

Men lyckat var det! Så jäääääääääääävla kul!!!! Tack BÄSTA VÄN för en niice kryssing! <3<3<3


Haha, idag får jag se vad som händer, men ikväll ska jag iaf till Dea! <3


höööööööööööööööj!

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAAAAA

älskar deeeeeeeeej haahha :DDDD

så jävla kul det var mHm love you baby<33333333

2009-10-30 @ 15:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0