första prao-dagen avklarad

Praoen idag var faktist helt okej! :) Ibland lite segt, men det duger. Idag fick jag typ hjälpa till med att plocka undan när dom ätit, bädda sängar och prata med gamlingarna. Sen fick jag ju se mindre mysiga saker, men ja så farligt är det inte.

Så jag börjar klockan 8.00 varje dag och slutar 15.30. Sen har jag lunch en timme. Så det blir långa dagar för mig. Var helt slut när jag kom hem. haha.

När jag slutat kom Frida och mötte mig, sen gick vi hem till henne. Sen hem til mig och bara chillade.
Sen var med Dea ett tag, vi gick en liten promenad och bara snackade <3 Älskar dig mest bästavän!

Nu kollar jag på hollywood fruar, ååh man blir bara så irriterad. HAHA.

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

jag älskar dig fucking mest bästa vennnn_ :D

<3 <3 <3



Puss på Annapanna va !!!!!!!1



gief HELG!

2009-10-05 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0