Grattis Marion! <3

Idag är det en riktigt speciell dag! Nämligen Marion fyller 15 år. Så ett stort grattis till henne!

Tack för att du finns och vill vara min vän!
Jag är glad att jag har lärt känna dig och att få vara en del av din värld.
Du betyder väldigt mycket för mig och jag hoppas att du vet det. Vi har haft så himla mycket kul tillsammans och minnena lever alltid kvar. Och fler kommer det att bli<3 ända från hösten 2005 har du varit en stor del av mit liv. Jag älskar dig nu och föralltid. Finns alltid här för dig ska du veta. Jag saknar dig och jag saknar tiden med dig! puss på finaste :*


här kommer lite bilder <3



Ha en bra dag Marion! :D

Kommentarer
Postat av: Marion

HAHAHA. Älskling, fyfan vad mycket vi har gjort, så jävla roligt. SAKNAR! Väldigt fina bilder HAHA. Du måste skicka en massa bilder, har typ inga ju! Jävla emo jag var alltså, haha! :D Mycket supar bilder där va! HAHA. Men vi är/var ju suparna som fan förut, haha! (y) OLA!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAH, jag dör, det var så jävla roligt.



ÄLSKAR DIG!

2009-10-12 @ 14:11:51
URL: http://marionwagby.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

AAWE!! hahah Grattis i väldigt mycket efetrskott till MArion.



Och ja jag säger som Marion OLA!! HAHAHAHAHAHAHH xD

2009-10-20 @ 11:58:23
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0