helg = (y)

En riktigt lyckad helg och början på lovet faktist! :)

I fredags var jag med min bff. Vi hade verkligen hur kul som helst! Ja, och dagen slutade med att vi spelade rockband på högsta volym typ 2 på natten eller vad det var. Haha, och Deas pappa vaknade inte, haha. Sen blev det lite för mycket Michael Jackson den dagen, utan mening. Haha, gud! BEEEAT IT xD

Sen igår, lördag åkte jag till Ställdalen. Tåg tåget med Erika och Sanna vid fem-tiden. Där blev det mest chill med folk. Och så sov jag där också. :)
Imorse var ja hur trött som helst, och har varit den under hela dagen. Så kände bara för att vara hemma ikväll.

På onsdag blir det färja med Dea-bby<3 kul som fan, kul som faan, kul som FAN! ;)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

så jäääääävla kul det va JAPPJAPP HOHO MÅSTE GÖRAS OM FLER GÅNGER MHM INDEED SOM FAN baby (:

KUL SOM FAAAAAAAN KUL SOM FAN! AHHAHAHA onsdag älskling, onsdag <3

2009-10-26 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0