ja, jag har tråkigt

oh, Im so serious!;)

Ditt namn? Anna MJAAAOU
Är du snygg? JAG ÄR SNYGGAST
Födelseår? 1994
Ditt födelseställe? örebruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Hur tar du bort oönskad hårväxt? jaaa, äckligt annars ju!
Spelar du något instrument? neeee fan
Dina första tankar när du vaknar? oh nooo
Är du hungrig? nooooo
Vart befinner du dig just nu? min säng
Vart bor du? KOPPARBERG IN MY <3
Är du bra på? ALLT
Är du kåt? SOM FAN..........
Är du singel? JA
Vad heter din morfar och mormor? MORFAR OCH MORMOR
Vilket land kommer du ifrån? S V E R I G E <3
Din mobiltelefon? är bäst. HAHHA
Låt just nu? Good girls go bad
Är du sexig? OM JAG ÄR
Antal timmar sömn inatt? 14 :D
Vem är snyggast? jaag?
Vem vet mest om dig? JAAAAAAAAAAG :D HAHAHAH
Vem vet du mest om? MIG ;)
Vad vill du ha just nu? din MAAAMA
Höger eller Vänsterhänt? högeer
Språk? svenska!
Vilka sjukdomar har du? HIV, klamydia, gonorre och syfilis... NOOT

Ditt mål i livet? bli bäst
Sängdags? aldrig!
Rädd för? dig
Har du körkort? ja sen 15 år tillbaka!
Vilka cigg gillar du mest? corner ;)
Brukar du svara på kontaktannonser? ja, varje dag, 24 timmar om dygnet.
Äger du några vapen? ja 437859478943 98478397493748 st
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? MOHAMMED
Pepsi eller Coca cola? coca cola ofc!
McDonalds el. Burger King? inget. usch
Mjölk i kaffet? nej, kaffe i mjölken ;) HAHA
Röker du? SOM FAN
Sjunger du? lalallallalalalalaaaaaaaa
Den starkaste du vet? JAaaaag såklart
Vill du gå högskola? kanskeeee
Vill du gifta dig? jag är ju gift :O
Är du en hälsogeek? neej orka
Kommer du överens med dina föräldrar?kan man inte påstå
Din hårfärg och frisyr? bloooooooondie;D
Skorna du hade på dig idag? stövlar ;D
Kläder du hade på dig idag? mjukisar, linne å stoooooor tröja ;D
Favoritfärg på kläder? ROOOOOOOOOOSA
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? DUNNO
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? typ 1000000 kr. eller mer. för daaah jag är ju rik.;)
Skolväska just nu? lol
Har du rosa kamouflage-kläder? JA, jag har ju på mig de jämt. NOOT. jag är väl ingen geek heller!
Tatueringar du har? inga;D
Piercingar du har? INGA
Har du glasögon? neeeeeeei
Hur ser din plånbok ut? HAr ingen plånbok. HAHHA,
Din perfekta Pizza? orka pizza xD haha
Randigt, rutigt eller blommigt?Randigt
Favoritårstid? SOMMAR <3
Favoritmat och dryck? vet inte xD
Favoritdjur? EN rosa HEEEST! noot, orka djur. xD
Favoritparfym?
Favoritämne i skolan? skolan SUGER. så inget;)
Favoritsysselsättning? umgås med foolk ;D
Favoritbyxor? ja vet inte
Favoritartist/grupp? DARIN, my baaaaaaby <3
Gillar du när det åskar? neej, lääääskigt. :O::O:O noot
Vad är syftet för "nej"? NEJ
När ska du festa nästa gång? ONSDAG. PARTY PARTY!!!!!!!!
Vad köpte du senast? minns eej fan!
Hur mycket pengar har du? 1350 ;D DUKTIG! mitt barnbidrag brukar ta slut dirrxD nu har de gått en vecka, mihi;D
Hur svarar du i telefonen hemma? svarar aaaaaaaldrig i telefonen hemma!
Hur svarar du i mobilen? HEEEEJ, ANNA MJAAAAAAOU hääääär. VAFAN VILL DU? daaaaaaah. HAHA, nej men typ "ah hallå"
Vem ringde du senast? min MAMA
Senast kramat? haha, minns ej
Senast pussat? -
Senast hånglat med? -
Sov du ensam inatt? jaaaa
Vem sov du hos senast? jimmy
Vem sov hos dig senast? typ dea kanske ?
Blivit slagen den senaste månaden? inte seriöst iaf;)
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? Marken ;)
Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV som fan;)
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här xD
Det sista du sa högt? haha, minns inte xD
Det senaste någon sa till dig? haha, dååligt minne
Vad ha du druckit idag? vatten xD
Vad var det senaste du åt? pasta xD ehe
Vad är det för färg på din ytterdörr? fuuul som faan
.
Vad är det för väder hos dig nu? fuult
Godaste glassmaken? Ben&Jerrys, cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? naah
Sover du tungt? olika!
Drömmer du mardrömmar? ibland.
Trivs du med ditt jobb? no job!
Favoritklädsel? typ leggings, linne och cardigan eller ngt sånt
Vad ser du om du tittar till höger? föönster
Vad gör dig glad just nu? inget haha
Vad ska du göra härnäst? typ jag vet itnexD
Humör just nu? hahah kanske märks ;)
Favoritgodis? jag et intexD
Sommarplaner? HALLÅ de är ju oktober nu ;) JAG ÄR SPONTAN!HHAHAH
Hur många kuddar sover du med? 62763782 st. annars kan ja itnte sova;)
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska.
Vad är viktigast för dig? vännerna <3
Är du kittlig? hahah ja som faan
Snarkar du? nejh :D
Stjärntecken? VATTUMAN såå klart
Äckligaste insekten? typ larver! uhuhu
Stökigt el välstädat? lagomt
Längtar du mest efter just nu? venne
Vad hatar du mest just nu? min rygg/nacke.
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Michael Jackoson :O :D
Vad väntar dig om 10 år? typ LEVA LIVET!
Vad luktar du nu? haha, ja vet inte xD
Saknar du någon nu? ja!
Använder du icq eller msn? msn.
När fick du senast en present? hmm.. minns ejxD
Har du några högklackade skor? japp
Har du blivit hotad via telefon? nejeee
Goth eller pop? pop
Vill du ha barn? Jaa, men inte nu. dom är fett dryyyga!
Hur ofta loggar du in på helgon? ALDRIG: jag är ingen tooooent!
Längtar du till din nästa födelsedag? nja, pengar är ju alltid kul å få ;D
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? JAAAA alltid typ ;D En på pressbyrån trodde ja va över 20 :O HAHAH
Har du rakat dina ben någon gång? hahaha sååklart!
Skulle du kunna ha silikonbröst? nej fifan!
Jag älskar? mina vänner <3
Jag hatar? att ha trååk!
Är du snäll? SOm faaaaaaaan
Är du blyg? ah hahha, eller beror på!
Tycker du att du har fin dialekt? HAHAHa. JAG ÄLSKAR MIN KOPPARBERGSKA! ;)
Ögonfärg? blå.
Syskon och deras ålder? Anki 36 år, Madde 30 år, Frida 17 år.
Favoritdag i veckan? fredag och lördag.
Hårfrisör? OLIKA
Klädaffär? typ olika!
Skola? FUCKING kyrkbacksskolan
Klass? 9c
Trivs du i din klass och skola? duuger
Värsta ämne? so å no tyype
Tycker du om fester? love it!
Tycker folk du är snygg?JAAAAA dah, jag är ju snyggast ju;)
Är du en gottegris? njaaaaaaaa
Är du modig? ofcc;)
När drack du sprit senast? typ marken!
Har du använt någon hårprodukt idag? neein
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? 1.
Har du bråkat med någon idag? nej:D
Röker du? ibland!
Dricker du alkohol? ja klaaart
Tar du droger? neje
Har du åkt fast för snatteri någon gång? nej
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? ja
Vad har du för planer till helgen? vet inte:P
Gillar du dokumentärer? beror väl på vad det handlar om?
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Cigaretter då? 15!!!!!!!!! haHAHHAh
Borde man få röka på pubar? nja, ja jag bryr mig inte iaf xD
Är du sugen på något nu? nej
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? rastar inte hund jääävlar!
Är 50 cent bra? jaa, inte är han väl dålig, för då skulle han nog inte gått så långt som han har ;)
Har du kvar dina barndomsskivor? nah
Brukar du bada i sjöar om somrarna? jaaaaa
Det bästa? JAG
Det värsta? DU
Rekommendera en låt? Good girls go bad - cobra starchip
En film? hm..
Vem får en kram? ALLA!!!!!!
Vem får en puss? ingen .HAHA
Brukar du läsa horoskop? ja faktiskt!xD
Sprit, cider, vin eller öl? allT!.
Kan du baka bullar? jadå. jag har ju skillZ
Bläck eller blyerts? beror på
Müsli eller corn flakes? müsli
Vad åt du till frukost? macka
Hur ser du ut idag? lodis aktigxD
Nästa mål i ditt liv? vet INTE
Vad såg du senast på tv? made xD
Har du besökt Pajala? nejee
Vad innehåller din favoritnattmacka? brukar inte äta nattmacka xD
Tycker du om din pappa? ja
Ger du pengar till lodisar? NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0