lista

tar ännu en paus från pluggandet xD

Vem:
Är i rummet med dig: Ingenx)
Fick du senast sms av: Jimmy (:
Pratade du senast i telefon med: syster
Önskar du var med dig nu: hm, venne
I din skola går dig mest på nerverna: haha de tänker ja inte skriva xD

Var:
Går du i skolan: Kopparberg
Är din mobiltelefon: brevid mig
Är din mamma: hos grannen
Sover du: i min säng
Handlar du mest: vetinte
Fick du tag i tröjan du har på dig: köpt på gina xD
Åkte du senast bil: hem från std igår :)
I ditt rum är du: i min säng xD

Vad/Vilken:
Åt du senast: skinksås å pasta i skolan
Drack du senast: mjölk
Är det för färg på dina byxor: har svarta strumpbyxor xD
Är den närmaste saken som är blå: mitt täcke xD
Gillar du mest med skolan: inget xD
Har du på fötterna: strumpor
Låt lyssnar du på just nu: inget xD
Är din favorit färg: vet itne
Film såg du senast: hm, minns inte
Hör du just nu: tvn

Har du någonsin:
Sovit i en annan säng: ja
Tyckt att din kusin är het : nej
Kört över hastighetsgränsen: nej
Målat om ditt rum: nei
Dansat framför en spegel: haha, ja
Fått hicka: ja
Stulit pengar från en kompis: neeeeeh
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: jaa
Varit i slagsmål: inte seriöst
Smugit ur ditt hus: ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: nja
Hånglat med en främling: HAHHAHA jaxD
Saknar någon just nu: ja en hel del <3

haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0