lördag

Hallå, nu när jag har som tråkigast kan jag ju passa på att blogga lite;)

Igår var jag med Dea, först kollade vi på idol, eller ja början iaf. För aldrig att jag missar Darin. Hans framträdande var helt awesome... så sjukt bra <3 Älskar hans verision av viva la vida. ååh, det var bäst. Liksom han utklassade ju som allihopa. Eller vad tyckte ni om Darins framträdande igår`?

aja, vid kvart i nio gick jag och Dea till Ica för att köpa lite saker, där mötte vi Anton. Så vi hängde med honom och sen träffade vi på Peshro, Lokman och några så vi var med dom. Men sen gick vi hem efter typ 3 timmar kanske. För vi frös så mycket, men när vi väl var inne så fanns det inget att göra så vi drog ut igen. Gick runt lite, och gick till Zaras och väntade till Hassan slutade jobba så hängde vi med honom ett tag innan vi gick hem och sov. haha
så ja kvallen var väl lyckad.

Idag har jag haft tråk. Är typ sjuk också, min hals är helt död. haha, gör as ont. usch usch.

Nej nu ska jag. göra ingenting. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0