Måndag

Igår var jag trött för att jag sovit dåligt, och idag är jag trött för att jag sovit för mycket haha. Jag somnade nämligen vid elva igår, och vaknade klockan ett i dag. Så ja 14 timmars sömn. Haha, men skönt att sova ut. Vaknade inte en enda gång under natten heller.

I alla fall, så har jag jävligt ont i huvudet nu, samt i ryggen. Usch, så får se om jag orkar göra något idag, annars drar jag till pappa och stannar där tills imorgon kväll. Känner faktist för det. Så ja får väl se hur jag gör.

Längtar fortfarande tills på onsdag, sen får jag även träffa bästaste Marion <3 Hihi, ska bli kul. Och sen kanske det blir att träffa chilikottarna i slutet av veckan. Puss på det:*

hööööööj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0