onsdag

Idag blev det prao och vårdcentralen! Helt okej idag! Blir faktist "roligare" för varje dag som går. Så kommer kännas konstigt att jag inte ska dit nästa vecka. Då är det bara att fokusera på skolan! Eller ja, gå till skolan i alla fall.
Men bara en vecka, sen lov! :D

Annars har jag inte gjort mycket idag. Tagit det lugnt. Skönt faktist! Eller ja gick och mötte Frida vid tåget, vi skulle egentligen sola. Men fanns inga soltider. Och ett av solariumsängarna var trasig. Lyckat, den bästa också. Damp. haha, önskar att jag bodde i en stor stad ibland, då hade det bara varit att gå till ett annat place. Men nej nje nu bor man i denna lilla byhåla. "/ Men nästa år blir det skola i Örebro för min del! :) Well, well solar imorgon istället! Eller på fredag.

Nu kollar jagpå dagens man. haha lite små roligt ja.

Jag måste bara tillägga att ja saknar mina chilikottar <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar också<3

2009-10-15 @ 12:09:05
Postat av: Kami

jag saknar chilikottarna jääävligt mkt

2009-10-15 @ 16:13:33
URL: http://skywalkeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0