onsdag

Nu har tre dagar av praoen gått, och jag börjar tröttna. Haha, men det var lite roligare idag än igår i alla fall. Idag var jag med på arbetsterapin några timmar, det var chill. Haha, ååh en del gamlingar är bara för sööta. hihi.
Men alltså det finns inte så jätte mycket att göra där, eftersom jag får ju inte göra allt. Och det är helt lugnt på min avdelning, så ja. Får mest hjälpa till med att dela ut frukost, plocka undan efter frukost och lunch. Sen blir det mest att jag sitter och snackar med dom gammla. Och så väntar jag bara på att dagen ska ta slut.

Sen har jag vart med Dea idag, haha ovanligt va? Haha, vi bara kan inte va ifrån varandra. Eller typ högst en dag.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på reprisen på Andra avenyn;P

/anna

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

klart vi inte kan D:

2009-10-07 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0