yeah

Alldeles strax ska jag sova, vill verkligen vara någorlunda utvilad så jag orkar med dagen. Så får iaf 7 timmars sömn, det räcker för mig.

Idag var jag då hemma, gjorde inte så mycket. Sen framåt eftermiddagen träffade jag min bff Dea! :) Hon intervjuade mig och tog lite bilder för NA. :) Haha det var kul, men svårt att vara seriösa i mellanåt. Sen gick vi till ica, sen hem till henne och jag valde ut bilder som var okej. hahaha:p

japp, sen hem kolla på Andra avenyn.  Jonas (Kim) är fortfarande lika snygg:D ååh, så himla fin :) eller hur? ;) Sen är han ju en toppen bra skådespelare också:D


Jonas Bane <3

Sen fick jag ryck, och klippte min lugg. Haha, till en rak-lugg. Blev faktist ganska bra, men den är lite lång så skulle behöva klippa den lite, lite kortare. Men jag vågar inte. Haha, för då kommer den säkert bli för kort eller något.
Men jag kirrar det imorgon eller så. För jag ogillar verkligen att gå till frisören. Jag hatar när andra håller på med mitt hår, speciellt klipper i det. För det blir alltid fel eller för kort osv. Därför händer det oftast att jag vill göra det själv. Jag har hemska frisör minnen måste jag säga. haha. Men jag måste snart dit och klippa bort det slitna i mitt håt, och det är mycket. ojojoj.

jaja, godnatt med er <3
/anna

Kommentarer
Postat av: deAAAAAA

hahaha bff XD <3

2009-10-14 @ 09:03:42
Postat av: Cissi

Svar; Tack så jättemycket Anna :D

2009-10-14 @ 16:21:53
URL: http://sisssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0