Helgen snart slut..

Det har varit en riktigt nice helg! Vi har haft sjukt roligt, har inte skrattat såhär mycket på hur länge som helst om jag ska vara ärlig.

Men snart tillbaka till vardagen och skolan igen. Men det duger, speciellt när man har nästa helg att se fram emot. Kopparbergsmarken, årets höjdpunkt! Snacka om FEKKE! på torsdag kommer Marion hit! :D


Nu ligger jag i min säng och tittar på tv, för jag orkar inte göta något annat. Har fruktansvärt ont i huvudet, är illamåeande och är helt slut.. Och förskyld är jag också. Så jag tror jag börjar bli sjuk.
Så stackars mig..

Nu ska jag vila lite mera.



Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAAAAAAAAA

SÅ JÄVLA KUL XD XD XD XD



JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MEST!!!!11



puss baby <3<3<3<3<33<3<3<3 you make me happy like corn !!111 :o

2009-09-20 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0