skola imorgon..

Jag mår mycket bättre, så imorgon blir det skola. Men gash jag som är så skoltrött.. jaja, här ska vi inte deppa. Och dessutom går vi bara tills två imorgon, och det är alltid lika skönt. :) Efter skolan ska jag satsa på att städa mitt rum, det behövs verkligen. Men jag hatar att städa, usch.. Inte ska väl jag behöva göra sånt?

Nu ska jag ta mig en dusch, sen får jag inte glömma att mata kaninerna. Eftersom inte mamma är hemma. Haha, egentligen är det ju mina kaniner. Men mamma sköter dom. Liksom daah, ofta jag orkar. Jag vill inte ens ha dom. Jag är ingen djur-älskare direkt. Visst, dom är söta men that's it liksom.

Nej nu har jag inte tid att blogga mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0