:)

Ditt namn? Anna Linderholm

Födelseår? 1994

Hur Lång är du? 1.68

Spelar du något instrument? noope

Dina första tankar när du vaknar? typ oh no.

Vart befinner du dig just nu: I min säng:)

Biter du på naglarna? Nej!

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svart

Har du några husdjur? jaapp. 6 st kaniner -.-

Är du singel? Nej

Vem vet mest om dig? Typ Dea, Marion och Frida!

Vad vill du ha just nu? inget.

Ditt mål i livet? att utvilda mig till stylist! Sen leva livet i ngn stor stad! :D

Rädd för? ångest

McDonalds eller Burgerking? helst inget, men Bk om ngt:P tror jaxD

Sjunger du? jao för mig själv, men de låter hemskt-

Vad har du för skostorlek? 38

Vill du gifta dig? kanske de

Kommer du överens med dina föräldrar? nej inte med mamma iaf

Din hårfärg? bloondie

Skor du hade på dig idag? svarta boots

Vad sover du i? en oversize t-shirt

Kläder du har på dig? Strumpbyxor, linne & cardigan

Favoritårstid? Sommar

Favoritmat och dryck? vet inte riktigt xD

Hur svarar du i telefonen hemma? typ ah hallå eller ah det är anna

Hur svarar du i mobilen? Ah hallå?

Sov du ensam inatt? jopp

Vad gjorde du kl 08 imorse? vaknade xD försoc mig som fan

Vad var det senaste någon sa till dig? minns intexD

Druckit idag? vattenxD

Vad är det för väder hos dig nu? venne

Godaste glassmaken? något från ben&jerrys iaf!

Drömmer du mardrömmar? händer:P

Favoritklädsel? olika

Favoritgodis? vet inte

Hur många kuddar sover du med? 2-5 beror på xD

Längtar du mest efter just nu? vet inte

Vad luktar det nu om du sniffar lite? inget särskilt

Saknar du någon just nu? jao

Snus eller cigaretter? cigg

Vill du ha barn? kanske i framtiden

Längtar du till din nästa födelsedag?jaao, pengar + 2 årnärmare myndig

Är du blyg? jaao, beror på!

Tycker du att du har fin dialekt? hahah neeein

Tycker du om fester? jAaa, klart :D

Tycker folk du är snygg? jao, men de tkr inte ja

Har du använt någon hårprodukt idag? jaaa!

Vad har du för planer till helgen? Vet inte. ska till pappa kanske

Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18 :)

En bra film?  vetinte

Vem får en kram? alla!! noot, dom jag gillar <3

Sprit, cider, vin eller öl?  hmm.. cider i think!

Hund, råtta eller katt? Hund

Tycker du om din pappa? jag älskar min pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0