godnatt

Kvällen tillbringades framför tv:n! :) Kollade på idol och andra avenyn såklart! :)
Idol är något man bara inte kan missa! Alltid lika underhållande, och Andra avenyn kan man ju inte heller missa! Men jag vill ha mer utav Kim, min favorit karaktär! <3 :)

Efter aa, gick jag ut och sprang, skönt men lite små jobbigt eftersom jag kan ha viss astma besvär när jag anstränger mig, och jag har slarvat ganska mycket med medicinen så jag kände av astman ganska så mycket, inte kul. Liksom man får kanske in hälften så mycket luft i luftrören än i vanliga fall, så det var ganska joggigt. Men jag kämpade på ändå! :)

nu ska jag sova! I morgon blir det Boda borg i Karlskoga med alla niorna! TAGGA! :D



/anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha såg du han i idol som sjöng den lugna verisionen breathing your love? Haha det var ett jäkligt patetiskt försök att få samma känsla som D', fast synd att döma killen egenlitgen hur lätt är det att nå upp till det orginalet? Haha men det var kul..



Asså pa, jag kanske inte behöver påpeka det och du kanske inte vill höra det heller men astma blir inte bättre av att röka vet du va?:/<3

2009-09-09 @ 10:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0