i love my life

Dea-mjaou pratar i telefon med sin älskling så jag passar på att skriva lite här.

Idag har vi varit i Ludvika och Grängesberg. Först ludvika, där gick vi runt lite. Sen letade vi som galningar efter ben&jerry's glass eftersom det inte finns att köpa på någon affär i hela fucking kopparberg. Men det fanns varken på Matmagasinet eller coop. cp. Men det jag köpte i Ludvika var i alla fall underkläder, en rouge, en ögonfransböjare och lite annat smått. Sen åkte vi till gränges marken.. liksom, ddaaah det sög där. Kopparbergs  marken ska det va ju.

Sen så kom vi hem. Och sen dess har vi flummat. Som inte ni kan. hahahaah

jaa, lyckad dag! som alltid. :D I mitt liv har man inte tråkigt. Bara så ni vet.

Aah, nu ska jag vara social

HEJDÅ'


Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAAAAAAAAA

hahahahahahahah baby XD

2009-09-20 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0