lördag

Hallå! Kvällen igår blev verkligen lyckad! Vi var ju hemma hos Dea först, sen cyklade vi ner till Jonna och var där ett tag. Mycket trevligt! Och sedan lite senare åkte vi till Wille. Där var Wille, Marcus, Marcus, Anton och Tom. Dom spelade poker. Sen så gjorde vi inte så mycket, satt mest och chilla bara. Jonna, Anton och Wille badade också. Fy vad kallt det måste varit. Hahaha. Sen kom jag väl hem vid kvart över ett igår. Och Dea sov hos mig :)

Så idag fyller min kära mor år. Så det har varit massa folk här nästan hela dagen. Av mig, Frida och Morgan fick hon ett presentkort på Kappahl:)


Jonna <3


Dea <3



:D

/anna

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

jävlar vad SNYGG jag blev.. ahahha lika fail näsa som vanligt hahahah XD

2009-09-05 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0