nice måndag!

Tänkte skriva ett litet kort inlägg innan jag ska krypa ner i sängen och sova:)

Dagen har varit chill, helt okej i skolan:) Dock gick jag inte på dom två sista lektionerna, ellet vi hade hål-timme på musiken. Efter det skulle vi ha matte. Men jag struntade i det, för jag är ändå klar där, för jaa jag pallade helt enkelt inte.

Sen kom Frida hit! Så jag umgicks med henne, och ja det var nice. Sen gick vi ut vid nio och bara hade det chill:)

Nu ska jag sova, i think. ;)


Det var ovanligt kul på fysiken! :) haha.


Hihi, sötnos<3


Sötaste Astrid<3 :)



Mina snyggingar xD <3


Jag och syster<3


Hur snygg får man bli? xD




Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

baby så jävla majs att du finns :D <3<3<3<3<3<3



jag ÄLSKAR DEEEEEEEEJ :D

2009-09-15 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0