pluggis

Jag sitter här pluggar inför provet på fredag. Lite små segt, så jag tar en paus!

Idag har jag inte haft det bästa humöret jag har varit helt trött, seg och gnällt mest hela tiden. Men alla dagar kan inte vara bra dagar. Som tur var fick vi håltimme på spanskan idag så vi slutade redan efter lunchen. Mycket skönt. Jag drog nästan direkt till solariumet, och solade. Dock utan vidare bra resultat, men det kommer efter några solningar till. (hatar mitt pigment...) För jag orkar inte gå runt och vara blek. Usch, man ser så sliten ut.

Nu ska jag göra pilates, har ju massor med pilates och yoga dvd:er! :)

puss på er <3

visst är jag duktig? (a)

:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket duktig:)

2009-09-01 @ 20:08:12
Postat av: DEAAAAAAAAAA

SÅ JÄVLA DUKTIG JÄVLA MAJSFITTPLUGGIS ÅH GÅ OCH DÖ <3<3<3<3<3<3<3

2009-09-01 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0