sånt här fjoll-test.

Hur bor du: ?
Brukar du komma i tid: nej xD
Hur lång är du: typ 168?
Kan du laga mat: klart
Vad jobbar du med/pluggar du: men skolan?
Vad har du på dig just nu: de vill ni gärna veta huh?
Har du någon fobi: din mamma! :O
Hade du en bra kväll igår:  bättre än din iaf
Vilket är ditt senaste inköp: minns inte. HAHHA
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: birgitta xD HAH
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa
Vad hade du sönder senast: dig
Vem snackade du med senast: fridaaaaaaaaa baby
Varm favoritdricka: te!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten ofc
Alkoholhaltig favoritdricka: allt! Hahha jag är ingen klenis!
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör aldrig något dumt. jag är ju bäst så daaah
Saknar du någon just nu: om jag gör
Vad ska man göra för att få dig irriterad: inget! HAHAH. jag bryr mig inte. lol
Någon jag stör mig på: en hel del.
Intressen: supa supa suuupa. hahha nejdå. typ va med vännerna _D
senaste person du kramade: jag vet inte tror de va dea igår
Senaste person du ringde: syster
Senaste person som ringde dig: maamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: nej, fyfan orka dryga små äckliga barn....... usch
Längtar du till din nästa födelsedag: jag längtar efter pengar ja
Har rakat dina ben någon gång: HAHHA klart. jag är väl inte äcklig heller.
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:0 kaffe smakar baajs
Använder du hudkräm: jaa, ofc!!!!!
Attraheras du av män med skägg: ja av tomten. grr...
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: nej ja är likosm bara 15
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: JA. mitt liv är bäst. jag är bäst.
Vilken låt lyssnade du senast på: jag kmr inte ihåg rikitgt
Har någon annan sovit i din säng inatt: haha jaa de är klart! nooooot
Vad tycker du är äckligt: fett och
Har du pengar på mobilen: jaaa såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0