tisdag

Veckan fortsätter, och ännu inget negativt. Jag är glad och mår fin fint! Man ska ta vara på livet.

Idag var jag som alla andra vardagar i skolan. Helt okej! Första hade vi So. Jag och Dea kom sådär 20 minuter försent. Men jag ska bättra mig, men jag är alltid seg på morgonen. Sen hade vi i alla fall idrott. Vi spelade dopp-boll och fotboll. Riktigt roligt! Vi spelade killar och tjejer för sig. Det var skönt! En del killar i våran klass är väldigt ego.
Jaja, nice vare. Man blir ju nästan att sakna att spela fotboll litegrann.

Så hade vi håltimme på engelskan. Så jag och Dea chillade nere på byn! (: Snart är bygg-arbetet klart här i Kopparberg. Det ser väldigt annorlunda ut. Men fint! Haha. Sn sista var det spanska. i har ju ännu en ny lärare. En pensionerad tant. Alltså gud... Men jaja, hon är ju bättre än ingenting.

Efter skolan var jag med Dea! Alltid lika kul. Satt nere på byn! Flum var det. Haha vi är riktiga "by-hängare" Men vad ska man annars göra? ;P
Sen så målade jag och Dea ett staket vid hennes farsa, det var chill! :)

Vid sju åkte jag hem, hämtade pengar och gick ner till Frida med dom! Vid åtta gick jag hem och kollade på Idol, sen Andra avenyn. Idag var Kim med! Sååå jävla cute! hihi (a


Dea bby<3


Det börjar se lite annorlunda ut här!


Jag och finaste <3


Dea målar för fullt!

Nu ska jag snart sova. Först ska jag bara ta en dusch!

höööjja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0