torsdag

Nu är Marion här. Och allt är allmänt bra! :D
Imorgon är det Marken! Så det blir fest både fredag och lördag för mig. Sjukt taggad jag är!

Idag så ar skolan allmänt konstig, första skulle vi ha klädsim, men jag förso mig... *host*.. Sen kom jag lagom till so lektionen då alla trodde vi hade hål eftersom Johan var en kvart sen. Så vi gick ner till fagers och satt där xD Sen så hade vi tydligen haft lektion i alla fall. Så två timmars frånvaro, rätt bra..
Sen hade vi matte, nice som fan. HAHHA.. Och ja slutligen svenska, enda seriösa lektionen idag.
Efter skolan gick jag och Astrid med Jonna hem. Och körde lite fysträning, sen till tågstationen och mötte Marion.

Sen blev det chill. Och så har vi träffat Dea och Martin också.

Nu ska vi kolla på film, sen sova. TAGGA inför morgon-dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0