torsdag

Hej. Min dag har varit bra! Började dagen med en ordentlig frukost, vilket jag inte ätit på läääänge.
Första lektionen hade vi idrott, vi orienterade. Vilket jag egentligen hatar. Men det var helt okej idag. Fast jag, Jonna och Ewe hittade bara 2 kontroller. Haha, vi är så dukitga. Sen var det so, matte och svenska, helt okej! :)

Sen gick jag hem, har pluggat lite tills teknik provet imorgon. Men ska plugga mer senare ikväll.
Sen tog jag en promenad med Frida, alltid kul! Eftersom vi inte träffas lika ofta längre så blir det en del att prata om.

NU ska jag till Dea en sväng, sen fixa mitt löshår som kom idag:D

puss <3

Kommentarer
Postat av: Bamiih

Åh :) kom löshåret idag?



Har du satt i det? :) vill se hur det blev :D

2009-09-04 @ 20:46:44
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0