goodnight

Blir lite sent innan jag kommer i säng tror jag. Är inte ett dugg trött, och så måste jag duscha också! För det orkar jag absolut inte imorgon känner jag. Sen så ska jag tvätta mitt löshår, om jag orkar. haha. Eller så gör jag det imorgon istället.

Alltså nu har vi gått i skolan i fyra hela veckor, det har gått fort måste jag säga. Men lite segt har det också varit. Men nu ska vi inte klaga! För jag ska bli en positiv människa har jag bestämt. Liksom Varför ska man klaga på allt? Egentligen har man ju det relativt bra, man ska vara glad för det man har och för det man får. För det finns så mycket människor runt om i världen som har det så dåligt. Man lever faktist bara en gång, och man vet aldrig när livet tar slut. Så varför inte ta vara på varje dag som går?. Jag har verkligen dagar då man bara känner att allt är ett helvete, då man inte orkar någonting och man vill bara försvinna. Sen finns det dagar då man verkligen älskar livet. och älskar den man faktist är. Det är så olika från dag till dag. Men nu ska jag bli den positva och försöka bättra mitt självförtroende. För det är inte på topp. Men jag måste verkligen säga att jag ser upp till människor som står för den man är och accepterar hur man ser ut. Det är så härligt att se.

Men nu har jag inte tid att skriva något mer!

godnatt på er.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0